Favorites of the month: mei

Hey,

Het is iets te laat, maar toch nog een favorites of the month.

Een poosje terug alweer, brachten rimmel en Rita Ora samen een nagellaklijn uit. Mijn oog viel direct al op de mintgroene kleur. Oh wat is hij mooi! Dus ja, toen ik langs het rimmel schap in de kruidvat liep, kon ik hem ook niet laten liggen. Hij is wel wat prijzig, maar dan heb je ook wat. Helaas dekt hij niet meteen na één laag, maar hij droogt wel supersnel.
IMG_1246[2]
Rimmel London 873 Breakfast in bed €3,99

 

In eerste instantie was ik op zoek naar een baby lips lippenbalsem, met kersensmaak, maar die was helaas al uitverkocht. Gelukkig was er nog wel een lippenbalsem van labello met kersensmaak. En ik moet zeggen, deze bevalt me ook heel goed!

IMG_1244[1]

Labello Fruity Shine cherry €2,39

 

Ik gebruik hem al een poosje, de masterpiece max mascara van maxfactor. Hij laat geen klontjes achter en blijft goed zitten. Kortom: een supermascara! (wel een beetje duur …)

IMG_1251[1]

Maxfactor Masterpiecemax €17,-

 

Ik was al lang op zoek naar een goede deo, die je lang blijft ruiken. Toen vond ik deze: Rexona shower fresh. Deze deo gehuld in een frisse blauwe verpakking, blijf je echt lang ruiken 🙂

rexona

Rexona women shower fresh €3,59

 

Tot slot deze tropische douchegel. Hij is verkrijgbaar in verschillende varianten, maar ik vind de mango & papaya tot nu toe het lekkerst ruiken. En goedkoop (ook niet geheel onbelangrijk 😉 )

mango

kruidvat body fruit mango & papaya €1,50

 

Dit was het dan alweer!

xx

 

2 thoughts on “Favorites of the month: mei

Geef een reactie

