Shoplog juni

Image

Hey,

De proefwerken zijn achter de rug, nu kunnen de leuke dingen beginnen! Zoals… Shoppen! Vandaar deze shoplog voor jullie.

ImageImage

Ik begin met de schoolspullen. Ik had al eerder in de folder van de hema gezien dat ze hele leuke schoolspullen hadden. Dus daar heb ik veel schoolspullen gekocht. Het is wel allemaal aan de dure kant (bij de action is het veel goedkoper). Maar het kaftpapier is hopelijk ook iets steviger dan bij de action. De rekbare kaften heb ik wel bij de action gekocht, omdat ik denk dat er niet zo heel veel verschil in de kwaliteit zit en omdat ze bij de action toch goedkoper zijn. De agenda’s van de hema zijn superhandig! Ik heb voor een gebloemde agenda gekozen met veel printjes in de binnenkant. Het handige aan de ringband is dat hij veel minder snel stuk gaat. In de binnenkant is plek voor foto’s, er zijn opbergvakjes, cijferlijsten, notities en lesroosters.

kaftpapier €1,-

pennen €1,-

bookmarkers (magneetjes) €1,50

etiketten voor rekbare kaft €1,-

ringbandschrift €2,50

agenda €6,95

rekbare kaften p.st. (action) €1,-

IMG_1267[1]

Dan even iets heel anders. Een duikset! Ik ben van plan om in de vakantie veel te gaan zwemmen en ik liep al een poosje met het idee rond om een duikset te kopen. Dus toen heb ik deze bij de blokker gekocht. Hij is ook nog in een groene variant, maar die kleur vind ik persoonlijk niet zo mooi. Geen topkwaliteit, maar ja, voor die prijs…

duikset €10,-

tas (2)IMG_1272[2]IMG_1284[1]

De tas is van de H&M. Ik ben er zo blij mee! Helemaal toen hij was afgeprijsd wilde ik hem graag hebben. Helaas zijn de verzendkosten bij de H&M best wel duur. De schoenen zijn van elastiek en daarom erg comfortabel. Ze zijn van de van Haren en maar €10! Dan de knuckle rings van de H&M. Ze leken me wel heel leuk, maar ze doen pijn omdat ze na een tijdje gaan irriteren. Helaas 😦  De simpele haarklipjes zijn van de wibra en middelgroot. Altijd handig om te hebben, toch?

tas €20,- (excl. verzendkosten)

sleehakken €10,-

knuckle rings €1,- (sale)

haarklipjes €0,50

IMG_1266[1]

Als laatste de cosmetica. De nagellakjes zijn met een dun kwastje, dus makkelijk om nail-art mee te maken. Op de foto lijkt het rechter potje meer oranje, maar in het echt is hij een beetje oranje-rood. De kleuren leken me wel mooi en ik ga ze zeker veel gebruiken.

Dan het zwarte oogpotlood van essence. Deze is de longlasting, dus ik hoop dat die wat minder snel uitloopt. De punt is uitschuifbaar en glijdt makkelijk over je huid. Ik ben benieuwd!

nagellak met dun kwastje p.st. €1,89

oogpotlood Black Fever Longlasting eye pencil €1,59

Dat was het dan alweer!

Binnenkort komt er een Q&A, dus stuur hieronder je vraag in. Bijvoorbeeld over beautyproducten, mijn huisdieren, mode, food… Vraag het maar!

xx

 

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Shoplog juni

Geef een reactie

