Shoplog Primark

IMG_1290[1]

Jep, alweer een shoplog… Maar dit keer niet zomaar één, namelijk één van de Primark! Ik zal het maar direct bekennen: dit was de eerste keer dat ik naar de Primark ben geweest. Mijn eerste indruk: ‘Wow, zoveel kleren, zo weinig geld!’ Nou hoor ik wel dat de Primark steeds duurder wordt, maar de meeste dingen zijn nog steeds goedkoper dan in andere winkels. Ik heb vrij veel gekocht, dus dat wil ik graag met jullie delen. Veel lees-/kijkplezier!

Ik begin met de kleding.

Processed with Moldiv

Ik heb al best veel shorts, maar ze hadden zo’n leuke broekjes bij de Primark! Gelukkig kon ik de verleiding weerstaan. Wel had ik wat nieuwe shirtjes nodig voor op mijn shorts (je kent dat wel aan het begin van de lente: shirtjes van vorig jaar die in een soort van cropped tops zijn veranderd 😉 ). Als eerst de grijze met een wit motiefje. Ze lijken een beetje op zonnetjes of bloemetjes. Helaas is hij wel een beetje te groot, maar ja, voor €3,50… Dan het grijze shirt met tekst en bloemen. Er staat op: I’m a dreamer and a believer in all things beautiful. En een roze topje met zwarte flamingo’s. Ik had nog een shortama nodig (pyjama met kort broekje). Toen ik een roze exemplaar met tijger en aztec print zag liggen, kon ik die niet laten liggen. Ik zag ook nog een pyjama broek met allemaal dino’s erop, supercute! Maar daar heb je niet zoveel aan in de zomer, aangezien het een lange broek was. Dan nog een turquoise joggingbroek. Superzacht en comfortabel! En aangezien het mijn lievelingskleur is 🙂 Ze hebben ook superleuke sokjes bij de Primark. Daarom heb ik maar een superschattig setje met panda’s erop meegenomen. Op het eerste setje staat een pandakop met roze streepjes erboven, op het tweede een panda met allemaal roze hartjes en op het derde verschillende panda’s met hartjes op een grijze achtergrond.

grijze top met witte bloemetjes €3,50

grijze top met tekst €3,-

roze topje met flamingo’s €5,-

turquoise joggingbroek €6,-

set 3 paar sokken €2,-

Dan de accesoires en home-spullen

Processed with Moldiv

Ik had eigenlijk niet verwacht dat de Primark zo’n grote home-afdeling zou hebben, maar dat is eigenlijk wel leuk 🙂 De gestippelde old-school bag was afgeprijsd en was er ook nog in andere printjes. Het gebloemde tasje is een toilettas en er past best veel in. Met de make-up sponsjes ga ik geen foundation aanbrengen, maar ik wil er ombre-nails mee gaan maken. In shoplogs op YouTube heb ik al vaak de facial wipes voorbij zien komen. Nu ga ik ze ook eens proberen! Het katten portemonneetje is heel schattig en maar €2,50. De superzachte deken leek me wel fijn voor in de winter voor op mijn bank.  Dan de warmhoud beker met hondjes erop. Handig om bijvoorbeeld thee of chocolademelk in te doen! Tot slot nam ik een elastiekje met roze bloemetjes erop mee.

deken met pootafrukken €4,-

make-up sponsjes €2,-

warmhoud beker €3,-

old school bag €5,-

katten portemonneetje €3,-

oogschaduw en concealer kwast €1,50

facial wipes 2 voor €1,50

toilettas €5,-

haarelastiekje €2,50

Processed with Moldiv

Behalve bij de Primark, kocht ik ook nog wat bij de Bershka en de Body Shop. Bij de Bershka kocht ik een jurkje met roze bloemetjes. Ik ga er waarschijnlijk een topje van maken. In de bodyshop hadden ze allemaal kerstspulletjes in de sale. Dus kocht ik dit setje met kokos bodylotion en kokos douchecrème. Er zit ook nog een sponsje bij. De meeste mensen houden niet van kokos, maar ik vind het juist heel lekker ruiken. En bounty, hmmm, daar kan ik geen genoeg van krijgen 😉

Dit was het dan alweer!

Stuur je vraag hieronder in voor de Q&A.

xx

 

 

 

 

6 thoughts on “Shoplog Primark

Geef een reactie

