Q&A

hey,

Vandaag een Q&A! Voor de mensen die niet weten wat het is: question & answer. Dus ik ga een paar vragen beantwoorden!

Wat staat er op je wishlist?

Ik denk dat dat het Rimmel oogpotlood 61 Jet Black Soft Kohl Kajal is. Hopelijk blijft een oogpotlood van een wat duurder merk ook wat langer zitten. Ook de Catrice Crushed Crystals nagellak staat op mijn wishlist. En ik zou graag de Andrelon beach waves spray van de pink collection eens willen proberen.

Wat is je meest recente aankoop?

Een mooie blauwe bikini van de H&M.

Welk beautyproduct gebruik je het meest?/Zonder welk product ga je de deur niet uit?

Het meeste gebruik ik denk ik wel de mascara van maxfactor: masterpiece max black mascara. Een hele fijne mascara! De tweede vraag is lastiger. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens geen mascara op doe. En omdat ik geen foundation en hele lagen make-up op doe, valt het ook niet zo op. Als ik echt moet kiezen? Tsja, als het even kan doe ik wel altijd oogpotlood op.

Ben je ergens bang voor?

Geen beautyvraag maar wel een gewone leuke vraag. Uhhm, ik ben niet bang voor spinnen (behalve die hele grote harige dan…). Wat ik wel heel vies vind zijn maden of meelwormen. Getver! En bloedzuigers vind ik ook eng. Iew. En oh ja, zo’n witte haai zou ik ook niet graag tegenkomen 😉

Wat zou je nooit dragen?

Hmm… Lastige vraag. Oh, ik weet het al: zo’n tuinbroek. Ik weet dat veel mensen het nu dragen, maar ik kan er maar niet aan wennen. Deze trend is niet aan mij besteed!

Wat is je mooiste accessoire?

Daar hoef ik niet lang over na te denken. Dat is deze:

IMG_1345[1]

Het is een zilveren ketting (geen echt zilver) met allemaal diamantjes erin. Ik heb hem een hele poos terug bij de six in de sale gekocht voor het gala. Helaas heb ik hem nog nooit gedragen, want hij paste niet bij mijn galajurk.

Wat is je grootste miskoop?

Dat is toch wel deze bloes:

IMG_1348[1]

Ik vind de kleur heel lelijk en het model valt niet mooi. En zeg nou zelf, die dingen op de ellebogen slaan nergens op…

Hoe omschrijf je je eigen kledingstijl?

Modieus met een eigen smaak.

Wat zijn je hobby’s naast bloggen?

Zelf dingen maken, kleding ontwerpen, naaien, dansen en bezig zijn met mode/inspiratie opdoen op internet.

 

Dat was het dan alweer! Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden 🙂

xx

2 thoughts on “Q&A

Geef een reactie

