Favorites of the month: juni

Jep, ik weet het, inmiddels zijn we alweer 8 dagen verder. Maar ja, geen reden om niet toch een fotm te maken 🙂 Dus bij deze: de favorites of the month van juni!

Processed with Moldiv

De douche crème van Fa ruikt erg lekker. Het heeft een fijne bloemige geur en maakt je huid door de olie lekker zacht. Met de dop moet je alleen wel even puzzelen voor je hem open krijgt. Maar als je dat eenmaal weet, is dat ook geen probleem meer. Een aanrader!

IMG_1414[1]

Fa Cream & Oil €3,05 (bij Trekpleister 1+1 gratis t/m 13 juli)

 

IMG_1413[1]

Dan dit schattige haarelastiekje met roze roosjes. Hij is ook erg leuk om als armbandje te dragen. Hij gaat waarschijnlijk niet superlang mee, aangezien de randjes van de blaadjes al kapot gaan. Maar het is een leuk accessoire om een saaie paardenstaart een leuke touch mee te geven.

Haarelastiekje Primark €2,50

knipjes (2)

Deze haarklipjes zijn ook al in mijn shoplog juni voorbij gekomen. Heel handig om even snel een paar plukjes haar bij elkaar te zetten. Ze zijn iets groter dan zo’n normaal klipje, maar waren helaas alsnog te klein voor mijn dikke haar. Maar nu mijn haar geknipt en uitgedund is, passen ze misschien beter.

haarklipjes 6 st. Wibra €0,50

IMG_1404[1]

Deze lipgloss heb ik al een hele poos en hij is van de Hema. Hij heeft een mooie lichtroze kleur en glimt een beetje. Plakkerig is hij wel, maar volgens mij is dat met heel veel lipgloss zo. Ik weet niet of hij nog steeds te koop is, maar volgens mij is deze wel vergelijkbaar.

Shine lipgloss Hema €? (waarschijnlijk niet meer te koop)

IMG_1405[1]IMG_1407[1]

Nu ik toch bezig ben met de lipproducten 🙂 Deze lippenstift zat in een etuitje met nagellak en oogschaduw. Het is een mooie rood-roze kleur, maar blijft niet zo lang zitten. Hoewel de kleur best donker lijkt, pakt hij op je lippen vrij licht uit. Ik heb hem een keer gekregen, dus ik weet niet hoe duur de set was. En na wat googelen kan ik ook niks vinden. Dus, helaas waarschijnlijk niet meer te koop, maar het is wel een favoriet 😉

 

Tot slot deze gezichtsreinigingsdoekjes van de Primark.

IMG_1415[1]

Heel erg makkelijk om even snel je make-up er af te halen. Ze laten op mijn huid geen rode vlekken ofzo achter, dus gentle zijn ze wel 😉 Ik gebruik de doekjes alleen om mascara en oogpotlood mee af te halen, dus ik weet niet of hij ook goed foundation of andere producten goed verwijdert. Heel handig in ieder geval, ook om mee te nemen!

Gentle facial cleansing wipes Primark 2 pack €1,50

 

Dit was het dan alweer!

xx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Favorites of the month: juni

Geef een reactie

