DIY Nailpolish book!

Hey,

Dit keer een DIY! Maak je eigen nail art boekje in een handomdraai. Ik kwam deze DIY tegen op internet en het leek me wel leuk om er een eigen versie van te maken. En dit is hen geworden:
image
Wat heb je er voor nodig?
image

-Een notitieboekje in de kleur die je zelf leuk vindt (action)

-Leuk geprint papier (ik gebruik kaftpapier)

-Schaar en lijm

-Een leuk plaatje van bijv. een nagellakpotje

-Zwarte (of andere kleur) pen

-Je nagellak

-Ideeën voor nailart

 

Knip eerst het plaatje van het nagellakpotje op gewenste grootte uit. Knip daarna het geprinte papier iets groter uit en plak deze onder het plaatje op het notitieboekje. Schrijf vervolgens de naam van je boekje eronder en klaar is je buitenkant! Je kunt hem eventueel nog wat versieren, maar ik laat het zo.

Nu verder met de binnenkant. Swatch nu een beetje van al je kleuren op de pagina’s en schrijf de naam van de nagellak er eventueel onder.

imageimageimage

Ik heb een pagina met koude kleuren, één met warme kleuren en één met glitter gemaakt. Op kleurvolgorde vind ik het mooier, dus dat heb ik gedaan. Maar als je steeds nieuwe nagellak koopt is dat niet zo handig.

Je kunt als je wil ook nog nail art ideeën achterin maken, dat ga ik namelijk ook nog doen.

Dit was het dan alweer!

xx

 

 

Categories DIY

Geef een reactie

