Mijn lipproducten

Uhhmm ja, je mag gerust zeggen dat ik lichtelijk verslaafd ben aan lipproducten. Dus ik dacht: waarom maak ik daar geen artikel van? Vandaar.

IMG_1498[1]

Dit zijn dus al mijn lipproducten, 16 stuks maarliefst. De meeste zijn lipglosses, want daar hou ik van 🙂

Omdat het er toch iets te veel zijn, beschrijf ik er maar een paar. Ik ga van links naar rechts.

1. casuelle cherry lipgloss

Deze ruikt zo lekker! Echt naar kersen. Behalve de tube, hangt er ook nog een plastic hartje aan met een kwastje. De lipgloss geeft veel glans en bovendien erg makkelijk mee te nemen. Om hem aan mijn sleutel te hangen vind ik hem wel iets te groot.

2. casuelle peach lipgloss

3. flower honey lipgloss cherry MAX make- up (action)

4. flower honey lipgloss vanille

5. essence lipgloss

Deze lipgloss heb ik al heel lang. Hij is daarom (waarschijnlijk) niet meer te koop en is al bijna op. Maar hij is wel heel fijn, want hij plakt niet zo erg (wat de meeste lipgloss toch wel snel doet). Een hele mooie lipgloss dus, alleen jammer dat hij niet meer te koop is.

6. essence XXXL shine lipgloss

7. sparkling lip gloss

8. Shine lipgloss hema zie hier

9. Garé lipshine

Oké, eerlijk? Hij ruikt niet heel fijn en plakt behoorlijk. Maar hij zit wel heel mooi, dat dan weer wel. Ik weet niet waar hij te koop is, want ik heb hem een keer gekregen. Het omhulsel ziet er heel mooi uit, daarom is het ook een favoriet.

10. the color workshop lipstick zie hier

11. Labello Fruity shine cherry zie hier

12. lippenbalsem DA

13. lip balm pearl shine sence wibra

Ik had nieuwe lippenbalsem nodig, dus toen ging ik maar even snel naar de wibra in het winkelcentrum. Deze bevalt me niet goed. En ja, het is inderdaad pearl shine. Maar iets te veel shine. En het pakt nogal wit uit, dus dan loop je echt voor schut. De geur is echter wel lekker :), hij ruikt naar kokos.

14. lip smacker fanta

15. lip smacker coca cola

16. lip smacker watermeloen

Ook deze is wat minder. In het begin ruikt hij lekker. Maar hij ruikt veel te sterk en een beetje chemisch. Dus als je hem op doet, dringt de geur steeds je neus binnen en dat is niet echt fijn…

Dit was het dan alweer!

xx

4 thoughts on “Mijn lipproducten

Geef een reactie

