Common White Girl tag

Hey,

Een keertje iets anders! Dit keer: de common white girl tag.

 

Favoriete Starbucks drankje?

Uhmm… Heel eerlijk? Ik ben nog nooit naar de Starbucks geweest… Ik weet het, ik weet het. Maar hopelijk gaat dat snel gebeuren en tegen die tijd laat ik het jullie wel weten ๐Ÿ˜‰

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?

Op een normale schooldag 1 uur. Als ik echt zou opschieten lukt het ook wel in een halfuur, maar ja, ik doe liever een beetje rustig aan.

Hoeveel selfies maak je op een dag?

Hahaha, eigenlijk niet veel. Ik denk 1 in de 2 weken. Ik ben niet zo’n selfiemaker. Ik maak eerder foto’s samen met vrienden, dan dat ik een selfie maak.

Hoeveel Instagram followers heb je?

Eerlijk gezegd heb ik (nog) geen instagram. Het duurde ook heel lang voordat ik eindelijk mijn Facebook account activeerde. Maar wie weet, misschien maak ik binnenkort wel een account.

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?

Hahaha, ja. Ik zeg alleen niet letterlijk OMG, maar wel eens oh my god.

Draag je kledingstukken wel eens vaker dan 1 keer?

Nee, eigenlijk niet. Ik heb zoveel kleren dat het niet nodig is om ze vaker dan 1 keer te dragen, soms 2 keer.

Hahahaha just kidding! Tuurlijk draag ik ze vaker. Ik ken alleen niet echt mensen die dat wel doen (celebrities niet meegerekend).

Ben je racistisch?

Nee, absoluut niet! Iedereen is gewoon zoals hij/zij is. En daar is niks mis mee!

Instagram, Twitter of Tumblr?

Ik heb geen van de drie, maar als ik moet kiezen, kies ik toch Instagram.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?

In mijn vrije tijd doe ik veel verschillende dingen. Lezen, naaien enย met mijn blog bezig zijn bijvoorbeeld. ’s Avonds kijk ik meestal tv. Ik kijk ook vaak op andere blogs of leuke, inspirerende sites. Maar het grootste deel van mijn vrije tijd? Ik zou het niet weten…

Wat zijn je favoriete Youtubers?

Serena van beautylab, vera camilla, disfordazzle, teske de schepper, Lenette12345 en natuurlijk pewdiepie ๐Ÿ™‚

Hoe vaak doe je je nagels?

Ik probeer ze bij te houden, maar dat lukt lang niet altijd. ๐Ÿ˜ฆ

Ben je een shopaholic?

Nou ja… Niet dat ik echt elke week ga shoppen, maar ik vind het wel heel leuk ๐Ÿ™‚

Hoe vaak heb je mean girls gezien?

1 keer. Die film is echt superleuk! Maar ik ga hem vast nog wel een keer zien.

Heb je veel kleren?

Het zijn er genoeg, dat wel. Maar ik heb niet superveel kleren.

Maak je een foto van je eten vรณรณrdat je het opeet?

Nee, niet vaak. Alleen als het een mooie versierde cake is of mooie cupcakes of iets dergelijks.

Draag je elke dag make-up?

Meestal alleen als ik wegga. Maar dan nog probeer ik elke dag make-up op te doen, behalve als ik ga zwemmen. Ik kan dan wel waterproof make-up opdoen, maar dat heb ik een paar keer geprobeerd en dan sta ik echt te schrobben om het er weer af te krijgen.

Hoe stijl je meestal je haar?

Dat verschilt. Meestal doe ik mijn haar in een staart, omdat het dan niet in mijn gezicht hangt. Om de staart een beetje op te leuken, doe ik er wel eens een bloemenelastiekje in. Ik gebruik eigenlijk bijna altijd als ik een staart maak de invisibobble, dat is een elastiekje die beter is voor je haar. Maar ik draag mijn haar ook wel vaak los en dan maak ik het vast met een klemmetje. En heel soms vlecht ik mijn haar ook in.

invisibobble

Zie je er altijd presentable uit?

Ja, als ik de deur uitga wel. Trouwens, na 11 uur in de vakantie en het weekend ook wel.

 

Dit was het dan alweer! Als je deze tag leuk vond, mag je hem gerust overnemen (daar zijn tags voor ๐Ÿ˜‰ )

xx

 

 

 

 

Geef een reactie

