Favorites of the month: juli

hey,

De maand vloog weer voorbij en ik heb weer een paar favorites en misfortunes voor jullie. Helaas zijn het er niet zoveel, maar ja, dat heb je ook wel eens.

20140810_165608 (1) 20140810_165634

Als eerste deze concealer van de etos. Een favorite! Hij blend mooi met mijn huid, maar dat hangt natuurlijk ook van je eigen huidskleur af. Erg makkelijk om aan te brengen door het kwastje. Wel verdeel ik hem nog even met mijn eigen concealer kwastje, omdat de concealer best wel dik aanbrengt.

20140810_165454

Dan deze lippenbalsem. Als je echt scheurtjes in je lippen hebt en je doet hem ’s avonds op, herstelt hij echt goed. Helaas heeft hij niet echt een geurtje. Maar dit is dus wel een favorite!

20140810_165432 (1)

Tsja, dit is een beetje een misfortune. De verpakking ziet er wel heel mooi uit, maar hij is te waterproof. Hij blijft perfect zitten, maar ik neem aan dat je niet graag ’s avonds alles er helemaal af wil schrobben. Bij deze mascara is dat helaas het geval. Dus, een dislike.

nagellak

Deze nagellak heb ik een keer in Frankrijk op de markt gekocht. Hij dekt niet zo goed. Maar na 1 laag basecoat, 2 laagjes van de kleur zelf en 1 laagje topcoat, blijft hij zo lang zitten! Ik heb hem op mijn teennagels gebruikt en hij hield minstens een week. Een topnagellakje!

Dat was het dan alweer voor deze maand!

xx

Geef een reactie

