Review: etos brightening concealer

Hey,

In een eerdere post heb ik hier ook al over verteld. De etos brightening concealer:

20140817_185442

Een hele fijne concealer en daarom dacht ik: Waarom geen review? Dus hierbij: de review.

Deze concealer blendt heel mooi in mijn huid.

20140817_190031concealer

Op de eerste foto is de concealer net aangebracht. Op de tweede foto heb ik hem uitgesmeerd met een concealer-kwastje.

Na het uitsmeren is er nog een vage streep zichtbaar (op je gezicht zie je hem minder goed). Hij dekt niet heel goed, maar dat vind ik juist fijn, omdat je zo oneffenheden kunt camoufleren zonder dat het meteen opvalt.

20140817_185547

Door het kwastje gaat het aanbrengen super makkelijk. Je moet op de achterkant drukken om concealer uit het flesje te krijgen. Ik doe dat eigenlijk zelden, omdat er dan meteen veel op het kwastje zit.

Ik gebruik eigenlijk altijd een apart kwastje om het uit te smeren, maar je kunt het ook met je vingers doen.

 

20140817_185527

Het is de kleur 002, maar hij pakt soms toch nog wel een beetje oranje uit op mijn huid. Dus als ik hem opnieuw zou gaan kopen, zou ik hem in de kleur 001 proberen.

Kortom: een fijne concealer en budget-proof. Hij is van de etos, maar ik heb hem een tijdje geleden gekocht, dus of hij nog steeds te koop is weet ik niet.

Ik heb het even gecheckt, maar hij is nog te koop hoor! Voor €4,36 kun je hem kopen.

Dit was dan alweer de review!

xx

 

 

3 thoughts on “Review: etos brightening concealer

Geef een reactie

