Doelen #2

bloemen

Hey,

Heel even tussendoor, om jullie even wat te vertellen. Voortaan komen op vaste dagen artikelen online (voor zover als dat lukt). Op elke woensdag, vrijdag en zondag zal er een nieuw artikel verschijnen op mijn blog.

Misschien hebben jullie ook al wel gemerkt dat ik de categorieën, waarin ik mijn artikelen schrijf, heb aangepast. Ik begon namelijk met de categorie Fashion, Food en Furniture en er zijn toen nog wat bijgekomen. Omdat de categorie Furniture me toch iets minder aanspreekt en ik wel artikelen wil schrijven met plezier, aandacht en passie, is deze categorie geschrapt. Mijn blog zal wel gewoon fashionfoodfurniture blijven heten.

ja

Je vindt nu artikelen in de categorie: Beauty, Fashion, Food en Lifestyle. En de subcategorieën: DIY, Fotm (favorites of the month), Inspiratie en reviews. Zo hoop ik jullie bezoekjes aan mijn blog nog gemakkelijker te maken 🙂 En tot slot: het is me eindelijk gelukt Contact in het hoofdmenu te plaatsen, dus die hoeven jullie niet speciaal te zoeken 🙂

Hopelijk is het nu duidelijk! Vragen kun je in de comments plaatsen of naar britt.love@outlook.com

xx

 

never let go

 

Geef een reactie

