Pretty Bow

Strikjes! Ik vind ze superleuk en kom ze telkens weer tegen op sites en in de winkels. (Ik ga denk ik binnenkort ook een exemplaar aanschaffen) Vandaag: de 10 leukste strikjes, van de H&M en forever21.

strikje lichtblauw

Deze kleur vind ik supermooi en is ook nog verkrijgbaar in vele andere kleuren.

zwartlerenrozelerengoud

Ga voor een schattig leren strikje in het roze, of een wat stoerdere in het zwart. En voor de echte glamourqueens is hij ook in het goud te koop.

ruitjesstrik

Zelf vind ik deze iets minder mooi, maar ik snap dat er mensen zijn die dit juist mooi vinden. Dus speciaal voor hen: een ruitjesstrikje!

pastel

Dit, tsja, pastelkleurtje zal ik maar zeggen is ook al gespot in de jassentrend bij fashionista. En ook deze is verkrijgbaar in verschillende kleuren.

stipjes

Dit is absoluut één van mijn favorieten. En hij past bij veel kleren! Nou ja, als jij net als mij ook veel zwart wit draagt tenminste.

klipjes stipklipjes roze

Of kies voor een kleiner exemplaar in de vorm van een knipje in plaats van speld (tsja hoe noem je zoiets?). Zwart wit, of iets meisjesachtiger, in het roze 😉

Dit was mijn top 10 pretty bow’s! Voor nog meer strikjes kijk je hier.

xx

Geef een reactie

