Fotm: Augustus

Het valt nu niet meer te ontkennen, de herfst komt eraan. ‘Zoekt even de datum op’ 23 september begint de herfst dit jaar, volgens Wikipedia 🙂 Ook al hebben we steeds veel regen, ik vind het ook wel weer fijn dat de herfst eraan komt. Alle collecties in de winkels worden weer vervangen door hippe, nieuwe herfstkleurtjes. Kortom, we hebben weer een reden om te shoppen! En het is dus weer tijd voor een nieuwe favorites of the month!

20140824_174745

Ik begin maar met de gewone verzorgingsproducten. Als eerste de nivea soft hydraterende crème. Deze vind ik het fijnst om ’s avonds voordat ik ga slapen te gebruiken, in mijn gezicht en op mijn handen. Vooral voor de winter heel handig, omdat ik dan snel droge handen krijg en droge plekjes in mijn gezicht. Een favorite!

Dan de zonnebrand. Gewone simpele zonnebrand, die makkelijk aanbrengt door de spuitkop (noem je dat zo?). Helaas is dat nu verleden tijd, maar ik wilde hem toch nog even aan mijn favorites lijstje toevoegen. Ik weet alleen niet waar hij te koop is, maar ik denk dat hij wel gewoon vergelijkbaar is met elke normale, budget zonnebrand met spuitkop.

20140831_154157

Gewoon hele simpele elastiekjes van de zeeman (als ik me niet vergis), maar o zo fijn. Ze blijven goed in je haar zitten en rekken niet uit, een wonderlijke combinatie, die ik niet vaak heb bij elastiekjes!

20140824_175448

Dan even een dislike. Nou moet ik toegeven dat mijn verwachtingen van deze douchegel en bodylotion wel hoog waren. Normaal hou ik echt van kokosnoot en ik dacht dat die van de bodyshop wel heel lekker zou ruiken. Helaas is het toch niet helemaal de geur die ik had verwacht bij ‘kokosnoot’, meer een beetje klei-achtig. Maar ja, natuurlijk zijn er ook producten van de bodyshop die wel lekker ruiken. Maar ik koop in ieder geval geen producten meer uit de coconut lijn.

20140824_175102

In een eerdere fotm heb ik al verteld over de lipgloss van garé. Helaas ben ik er nog steeds niet achter waar ze te koop zijn/waren, want ik heb ze al heeel lang. Maar nu de andere like: de oogschaduw. Een mooie roze kleur, maar niet knal knal roze. Ik zou hem niet snel naar school dragen, maar voor een feestje ofzo is hij wel geschikt. Helaas wel een beetje brokkelig, maar dat kan ook eraan liggen dat ik hem al zo lang heb 😉

seaband

Dit is niet echt een beautyproduct, maar wel een must voor mensen met wagenziekte. Sinds ik deze bandjes gebruik, heb ik eigenlijk bijna geen last meer van wagenziekte. Echt wonderbandjes!

 

Dit was het dan alweer! Jeetje, het is alweer bijna kerst! Sinds ik favorites of the month’s opneem, merk ik pas echt hoe snel de maanden voorbijvliegen… Maar, genoeg gekletst.

xx

Geef een reactie

