Zachte kleurtjes

Hey,

Ik vind zachte kleurtjes zoals pasteltinten en poedertinten erg mooi en leuk. Dus ik heb wat leuke items opgezocht en opgeslagen. En ik dacht: waarom geen blogpost over deze lieve kleurtjes?

Om jullie (en mij) eerst even een idee te geven:

pasteltintenpoederkleuren

Links zie je pasteltinten en rechts een paar poederkleurtjes. De poederkleurtjes komen/zijn helemaal in!

rozeeroze nagellak

Dit vest en deze nagellak zijn van de H&M. Ik ben dol op dit vest! Superfluffy en schattig door het zachtroze tintje. En om de look compleet te maken, een flesje bijpassende nagellak 😉

peplumtopkant

Deze peplumtop vind ik ook erg mooi. Hij is van de H&M. Net als de trui die net iets warmer is.

mint topmint nagellakclutch mint

En we gaan van poederroze naar mint. Dit is mijn favoriete kleur, zo mooi 🙂 Al deze items zijn van de H&M.

pastelpaarsjasroze

Je moet er maar net van houden: paars. Ik vind het persoonlijk niet zo’n mooie kleur, maar omdat deze kleur paars toch echt wel in het rijtje pastelkleuren thuishoort, wil ik hem wel erbij hebben. Deze is van de H&M. De jas is van de Bershka.

wauwbloemetjes

Bijna vergat ik dit té leuke T-shirtje van de forever21. Echt een hele mooie bloemenprint!

Ik hoop dat jullie dit een leuke trend-update vonden en tot de volgende keer!

De links in de afbeeldingen naar de artikelen zal ik later invoegen.

Geef een reactie

