What’s in my perfume stash?

 Hey,

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om niet een ‘standaard’ artikel te schrijven, zoals: what’s in my make-up bag. Maar een what’s in my perfume stash!

20140907_162904 (1)

Dit doosje gebruik ik om al mijn monstertjes en kleine parfums, die ik wat minder vaak gebruik, in te doen. Ik vertel wat over mijn favoriete parfums, omdat het er een beetje veel zijn om er allemaal wat over te vertellen.

20140907_163854

Als eerste deze parfum, van Yves Rocher. Ze zijn er in aardbei, kokos, framboos en vanille. Denk ik, haha. Ik heb de kleine versie, die van €5,- . Deze ruikt naar bramen, maar ik vind hem wel een beetje sterk. Hij is wel fijn, maar ik draag hem niet heel vaak.

20140907_16331820140907_163105

Dan de parfums van Christina Aguilera. Deze draag ik het meest. Nou is het niet zo dat ik de by night versie ook echt alleen ’s avonds draag, want ik vind hem ook prima geschikt voor overdag. Wel is deze iets ‘zwaarder’ dan de andere parfum en een beetje meer winters. Op de rechter afbeelding zie je Christina Aguilera Red Sin en een monstertje van unforgettable. Het monstertje doet me denken aan een avond in een grote stad. Klinkt gek, maar soms heb je dat, dat je parfums met bepaalde plekken of gebeurtenissen kunt associëren. De Red Sin vind ik ook heel lekker. Een iets meer zomersere (bestaat dit woord?)geur.

20140907_163146

Deze parfum is momenteel mijn favoriet! Ik was hem alweer een beetje vergeten, zo onderin mijn parfumkistje, achterin mijn kast. Maar toen ik hem vandaag weer rook… Zo lekker, echt een tropische geur! De naam is dus wel bijpassend. Escada born in Paradise. Met deze parfum gaat de zomer toch nog even door. Het flesje op het papiertje om het monstertje heen ziet er ook heel mooi uit. Wie weet, misschien als deze op is een nieuwe, maar dan in het groot?

20140907_163239

Als laatste deze chique geur. J’adore van Dior. Een redelijk prijzig geurtje dus. Het is een monstertje, dat ik heb gekregen. Er zit niet heel veel in, dus ik gebruik hem alleen voor speciale gelegenheden. Hij ruikt ook echt heel chique. Als deze op is? Hmm, ik weet niet. €55,- ligt toch wel een beetje ver boven mijn budget…

Wat is jullie favoriete parfum? Laat het in de reacties weten!

xx

2 thoughts on “What’s in my perfume stash?

Geef een reactie

