3 favoriete fashionitems

Hey,

Vandaag voor jullie: 3 favoriete fashionitems. Natuurlijk heb ik wel meer favoriete kleren, maar nu trok ik even de 3 leukste items uit de kast die ik het eerst zag. Enjoy!

20140907_165154 (1)

Herkennen jullie deze nog? Ik heb hem eerder laten zien in shoplog primark. Maar toen was het nog een jurkje. Ik heb hem ingekort tot een peplumtop en ik ben er heel blij mee! aan de achterkant is hij open, dat vind ik een heel leuk detail. Helaas zal ik hem nu wel moeten dragen met een vestje erover. Alhoewel, *kijkt door het raam*, de zon schijnt nog wel! Ik ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren. Al moet ik zeggen, ik heb ook wel weer zin om te schaatsen 🙂 Maar voordat ik helemaal afdwaal: deze jurk heb ik gekocht voor geloof ik €15,- in de sale bij de bershka.

20140907_165227

Dit korte spijkerjasje, ik ben er helemaal fan van! Als je goed kijkt zie je verticale streepjes lopen, wat ik eigenlijk wel grappig vind. Heel leuk met een topje eronder of een shirtje met korte mouwen. Deze kocht ik bij de promiss geloof ik, in Frankrijk, in de sale voor maar €10,-!

20140907_165312

Ten slotte dit mooie jurkje van de Paris today. Ik vind de kleur heel mooi! Op de foto neigt hij meer naar oranje, maar hij is een beetje rood-roze. Heel mooi! Ik denk dat ik deze helaas niet meer kan dragen dit jaar, maarja, misschien (ik hoop het) past hij volgend jaar nog 🙂

Dit was het alweer! Laat in de reacties weten welk item jij het leukst vind 🙂

xx

 

Geef een reactie

