Review: essence silky touch blush

hey,

Vandaag heb ik een review voor jullie. De silky touch blush van essence. Ik kocht deze in de sale bij de kruidvat voor €1,-

20140907_171127

De verpakking ziet er simpel maar mooi uit. Prima voor een blush, niet te veel poespas.

20140907_171137

Hij opent erg makkelijk en het palette ziet er mooi uit met die leuke vormpjes. Zoals je ziet heb ik hem al een paar keer gebruikt 😉

20140907_170933

En dan nu: uitproberen. Ik gebruik deze blauwe kwast, het ziet er misschien een beetje raar uit, maar hij werkt prima. Al lijkt het wel alsof deze kwast de poeder een beetje ‘opzuigt’. Ik weet helaas niet waarvan deze kwast is, het is geen merk ofzo, maar ik heb hem gekregen.

20140907_171432

Allereerst, sorry voor de slechte kwaliteit. Ik kreeg de belichting maar niet goed.

Nadat je deze blush hebt aangebracht valt hij bijna niet op. Hij geeft een beetje een natuurlijke uitstraling, wat ik wel fijn vind. Er zitten wel veel shimmers in, dat kun je ook wel zien. Daarom breng ik hem normaal ook niet te dik aan, om de ‘discobal-look’ te voorkomen 😉

Essence silky touch blush 50 sweetheart

De review is ietwat aan de korte kant, maar ik wilde hem wel graag reviewen, dus vandaar.

Dit was het dan alweer!

xx

4 thoughts on “Review: essence silky touch blush

Geef een reactie

