Review essence 3D eyeshadow

Hey,

Ik weet het, het is een tijdje stil geweest op mijn blog. Maar ik had het best wel druk! Nu heb ik een review voor jullie: essence 3D eyeshadow Irrestible fox-trott

20140921_132228

De verpakking is gewoon prima en goed. Niks mis mee.

20140921_132001

Het palette is erg mooi! Een mooi 3D effect, als op de verpakking beloofd.

20140921_132254

Dit zijn de swatches met een droog kwastje gemaakt. Het pigment valt me erg tegen. Misschien doe ik ook wel iets verkeerd, want na wat googelen, vind ik veel plaatjes met deze oogschaduw swatches, maar dan met veel meer pigment. Een beetje raar, maar ja.

20140921_132657

Dit is de oogschaduw met een nat kwastje aangebracht. Veel meer pigment! Dus als je deze oogschaduw aanbrengt, doe het dan met een nat kwastje. Maar verder, het pigment valt me erg tegen (tenzij ik iets verkeerd doe, laat het me weten).

Dit was het dan!

xx

2 thoughts on “Review essence 3D eyeshadow

Geef een reactie

