Autumn/Winter schoenen

Hey,

Vandaag heb ik een heel leuk artikel voor jullie! Winter- en herfstschoenen. Dus, hopelijk vinden jullie dit artikel net zo leuk als ik!

cut out boots forever21cut out boots hmcut out sneakers forever21

Cut-out boots! Het is natuurlijk al een tijdje een trend, maar deze mogen zeker niet in dit lijstje ontbreken. Ga voor een hoge hak, of een iets lagere hak. Of helemaal leuk, een cut-out sneaker!

invito hoge enkellaarsjesplateauboots hm

Met deze enkellaarsjes ben je meteen een stuk langer en loop je er tegelijk fashionable bij. Voor echt hele hoge hakken, kies je voor de linker, en met de chunky boots loop je iets lager. Met de nadruk op iets 😉

zwarte sneaker kant hmrode sneaker hmmetallic hm

Go comfortable! Natuurlijk kun je ook gewoon sneakers dragen. Dit zijn mijn favorieten, toevallig allemaal van de H&M. Ik ben helemaal fan van de metallic variant, lekker opvallend! Waarschijnlijk wel iets lastiger te combineren…

hoge hakken forever21wauw forever21

En dan nog de sleehakken. Een zwarte sleehak vind ik erg mooi en is makkelijk te combineren. Vooral deze, met de gouden details en de sierlijke hak. En de zwart – witte schoen, met aztec- print. Erg leuk!

mijn schoen van haren

Dit zijn ze dan, mijn winterschoenen. Erg fijn te combineren en zo comfortabel! Je kunt ze omhoog dragen, maar je kunt ook de rand omrollen.

Dit was het dan alweer! Laat even in de comments weten wat jullie favoriete schoen is, dat zou ik leuk vinden.

xx

2 thoughts on “Autumn/Winter schoenen

Geef een reactie

