Favorites of the month: september

Hey,

Een nieuwe favorites of the month! Ondertussen is het herfst en kerst lijkt ook al wel heel dichtbij… Loop even door de action en je weet waar ik het over heb 😉 (lees: kerstspullen in september) Maar goed, een nieuwe favorites of the month dus. Met dit keer veel kruidvat eigen merk producten.

fleur de tiarétahiti

Dit is absoluut mijn meest favoriete product. Deze deo komt uit Frankrijk en is van het merk Tahiti. Hij ruikt heerlijk naar bloemen en je kunt er lekker lang mee doen vanwege de extra grote verpakking. Een echte aanrader! Ik zie nu dat hij ook verkrijgbaar is in een kokosgeur, daar ben ik heel benieuwd naar! Je moet helaas wel even naar Frankrijk afreizen.

te koop bij de grotere supermarkten in Frankrijk €2,85

20141005_162356

Deze blush kocht ik bij de kruidvat voor maar €1,-! Ik vind het eigenlijk de perfecte kleur voor mijn huid, omdat hij vooral niet te donker is. Ik heb er onlangs een review over gemaakt, om die te lezen klik hier.

20141005_162336

Dan deze twee doucheproducten van de kruidvat. De douchegel (links) ruikt echt heerlijk en maakt door de scrubdeeltjes die erin zitten je huid lekker zacht. De douchecrème heb ik net nieuw gekocht van de kruidvat. Hij leek me wel heel lekker, aangezien het kokosgeur is (voor wie het nog niet weten: ik hou van kokos). En ik moet zeggen, ook deze ruikt best lekker.

€1,30 (p.st.) bij de kruidvat (momenteel €0,69!)

20141005_162622

En nu we het toch over kruidvat hebben: handcrème. Nu de dagen weer wat kouder worden, worden mijn handen ook weer droger. Om pijnlijk gescheurde handen te voorkomen, gebruik ik graag handcrème voordat ik ga slapen. Zo wordt niet alles vettig wat ik aanraak en kan het mooi intrekken terwijl ik slaap. En de volgende dag heb ik weer zachte handjes!

kruidvat hand therapy rozen €1,99

20141005_162110

En tot slot een food-item! Weer eens wat anders. Heerlijk zijn deze, zo vol van smaak. En als groot chocola-liefhebber heb ik al heel wat ervaring met chocolade broodstrooisels. Ik weet helaas niet hoe duur ze zijn.

Dit was het dan alweer! Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vinden en laat even in de comments weten wat jullie favoriet van september is.

xx

One thought on “Favorites of the month: september

Geef een reactie

