boekenwishlist

Hey,

Er zijn nog heel wat boeken die ik wil gaan lezen, dus vandaar deze top 7 voor jullie.

want 1

Ik hou erg van fantasyboeken, dus dit boek lijkt me dan ook een erg spannend boek. Hij gaat over demonen en demonenjagers. Kortom: veel fantasie. Na het inkijkexemplaar te hebben gelezen op bol.com, ben ik erg benieuwd hoe het verder gaat.

Kronieken van de onderwereld – deel 1: Stad van beenderen – Cassandra Clare

want 2

Ik heb hier zoveel over gehoord! Nadat ik de trailer had gezien, werd ik eigenlijk gelijk benieuwd naar de film en het boek. Dit boek staat dan ook absoluut op mijn wishlist.

Divergent – Veronica Roth

want 3

Ik heb deel 1 eigenlijk nog niet eens zo heel lang geleden uitgelezen en ben erg benieuwd of deel 2 net zo spannend is.

De Hongerspelen – deel 2: Vlammen – Suzanne Collins

want 4

Ik heb deel 1 een poosje geleden uitgelezen en ik heb er ruim een jaar over gedaan… Nou heb ik ook niet echt elke dag in dit boek gelezen en het is ook een heel dik boek, dus ja. Maar het is een heel fijn boek om even te lezen voor je gaat slapen, of om te lezen als je niet zo’n zin hebt in een heel ‘heftig’ boek. Sommige stukjes zijn wel heel spannend en het boek sprak me eigenlijk vooral aan vanwege de prehistorie, de tijd waarin het verhaal zich afspeelt. En nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar deel 2.

De Aardkinderen – 2 De vallei van de paarden – Jean Auel

want 5

Ik zag dit boek in een advertentie en werd toen eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal. De kaft ziet er mysterieus en spannend uit, daarom trok het meteen mijn aandacht. Ik las de samenvatting en ben erg benieuwd!

Half zwart – Sally Green

want 6

Ik ben dol op vampierboeken en kwam via de vakantiebieb bij dit boek terecht. De vakantiebieb is een app die je kunt downloaden en dan kun je gratis boeken downloaden en lezen in de vakanties (zomer- en kerstvakantie dacht ik). Ik had toen dit boek gedownload en voordat ik hem uit had, was de vakantie alweer voorbij (dan sluit de app weer). Ik heb lang naar de titel gezocht, maar nu heb ik hem gevonden!

Eeuwig Verbond – Rebecca Maizel

want 7

De laatste alweer! Dit lijkt me een heel mooi boek. Het gaat over 2 zussen en de ene zus krijgt modellenwerk aangeboden, dat ze op aandringen van haar zus toch aanneemt. Dan wordt haar zus ernstig ziek en ze twijfelt of ze nog wel door moet gaan met het modellenwerk. Een heftig maar mooi verhaal, als ik dit zo lees. Ik ben benieuwd!

Th Look – Sophia Bennett

Dit was het dan! Laat even in de reacties weten welk boek jou het leukst lijkt, of welk boek je al hebt gelezen.

xx

3 thoughts on “boekenwishlist

  1. Hey, ik heb de eerste 3 boeken al gelezen. Ik vond de eerste erg leukk! Vlammen vind ik ook echt een leuk boek, ik heb de film in de bios gezien :). De serie divergent vond ik echt geweldig! Ik heb de hele serie in minder dan een week uitgelezen, ik leefde heel erg mee in het boek, echt een aanrader !!!

Geef een reactie

