Autumn (verzamel) shoplog

Hey,

Het is weer eens tijd voor een shoplog! Ik vind dit zelf altijd één van de leukste artikelen om te lezen, dus enjoy!

20141019_170658 (1)

Ik begin met de make-up. De oogschaduw en de eyeliner zijn van de action, zoals jullie misschien al wel hebben gezien. Toen ik na lange tijd weer eens de action bezocht, kon ik het niet laten om even langs de make-up te lopen. Ik wilde al heel lang graag eens eyeliner proberen (ik heb nog nooit eyeliner opgedaan) en heb hem ook al uitgeprobeerd. Willen jullie graag een review? Laat het weten in de comments! Ook wilde ik graag een nieuw oogschaduw paletje, dus heb ik gekozen voor deze, omdat ik ook graag een zwarte oogschaduw wilde.

Na 3 verschillende filialen van kruidvat en 1 trekpleister bestormd te hebben, heb ik toch eindelijk 1 gevonden met uitbreiding van het essence schap (yes!). Bij de kruidvat in Deventer was het raak. Ik was dolblij toen ik zag dat ze deze blending kwast nog hadden. En ik heb toen gelijk even tussen de lipsticks gesnuffeld en kwam uiteindelijk uit op een zachtroze kleurtje.

baked eyeshadow action €1,29

eyeliner action €0,98 (denk ik 😉 )

lipstick essence all about cupcake €1,99

blending brush essence €1,59

20141019_182706

Dan nu over naar de kleding! Deze heerlijk warme, bordeauxrode trui komt van de c&a.

trui C&A €8,94 (sale)

20141019_182617

Dan deze prachtige trui met pailletten. Hier ben ik erg blij mee!

trui H&M €29,99

20141019_182805

Ik heb zo’n fake fur vest al vaak voorbij zien komen, maar kreeg nooit echt de kans om er één te kopen. En nu zit ik hier, met mijn lekkere warme fake fur vestje aan 🙂

vest Bertus €24,99

20141019_18294120141019_183037

Een heerlijk warme winterjas, met dubbele rits!

jas C&A €79,90 (excl. 25% korting)

20141019_183145

Toen ik de only binnenliep viel mijn oog meteen op de jeans die vooraan lagen. Ik twijfelde tussen de blauwe en de grijze, maar ben toen toch maar voor de grijze variant gegaan. Een hele leuke jeans en hij lijkt me erg leuk te combineren met een leuke flannel.

jeans Only €19,95

Laat even in de comments weten van welke make-up producten jullie graag een review willen zien!

xx

One thought on “Autumn (verzamel) shoplog

Geef een reactie

