Review: Max & More gel eyeliner

Hey,

Vandaag heb ik een review voor jullie! Er werd gevraagd om deze eyeliner te reviewen, dus dat heb ik gedaan.

20141005_153109

Ik twijfelde eerst heel erg of ik deze wel zou meenemen toen ik in de action stond. Maar ik heb het toch gedaan, ik bedoel, hij was minder dan €1,- ! Met het excuus: ach, ik heb toch iets nodig om te reviewen voor mijn blog, liep ik naar de kassa.

De verpakking ziet er veelbelovend uit. Inclusief een mooi plaatje met een strakke wing. (niet dat ik geloof dat dat mogelijk is met deze eyeliner)

20141005_15323620141005_153241

De eyeliner belooft waterproof te zijn. En of hij dat is! Maar daarover straks meer. Alles is mooi zwart, dus dat is altijd goed. Of het kwastje wat is? Ik betwijfel het. Ik heb hem nog even moeten bijknippen vanwege een aantal uitstekende haartjes, maar dat was verder geen probleem.

20141005_15325220141005_153307

De eyeliner zelf is in ieder geval goed verpakt, dus daar ben ik wel tevreden over. De substantie ziet er mooi uit, ik ben erg benieuwd!

20141026_154631

En dan nu: testen! Ik vind hem niet heel mooi gepigmenteerd en het lijntje is niet aan alle kanten even breed. Ik heb hem ook op mijn ogen getest en dat lukte prima. Het ging niet in één keer, ik moest nog wat onopgevulde plekjes bijwerken, maar voor de rest lukt een mooie wing maken redelijk. Ik ben niet dolenthousiast, maar voor die prijs valt het toch nog wel mee.

Maar jeetje wat is die eyeliner waterproof! En dan niet echt in een positieve zin… Tevreden pakte ik de make-upremover en ging aan het werk. En bleef aan het werk. Schrob, schrob, schrob. Uiteindelijk heb ik het wel eraf gekregen, maar het was wel veel werk. Dus mijn antwoord op de vraag of ik hem vaker zou gebruiken? Nee, ik probeer liever één van essence of catrice. En dan beter géén waterproof 😉

xx

4 thoughts on “Review: Max & More gel eyeliner

Geef een reactie

