All about autumn tag

Hey,

Vandaag ga ik deze tag doen. Maar niet zomaar één. Namelijk één over de herfst!

Wat is je favoriete herfstdrankje?

Hier hoef ik geen moment over na te denken: warme chocolademelk! En dan het liefst met slagroom, hmmm. En deze thee is mijn favoriet: Pickwick winter glow. Zo’n lekkere smaak! Een beetje lastig te omschrijven, maar hij is warm, winters (goh) en een beetje kruidig. Een drankje dat ik nog graag zou willen proberen is chai latte. Ik hoor hier veel mensen over, dus ik ben benieuwd of dat wat is.

pickwick eta

Laat je leukste muts/wanten zien

20141026_165451

Deze muts vind ik erg leuk. Echt een hele mooie kleur en lekker warm 🙂 Helaas kriebelt hij wel een beetje.

Welke muziek luister je in de herfst?

Ik luister niet echt hele andere muziek in de herfst dan in de zomer. Misschien wel iets meer hardstyle dan popmuziek.

Welke parfum ga je het meest dragen deze herfst?

by night

Ik denk dat dat deze is: Christina Aguilera by night. Gewoon omdat deze geur iets winterser is dan mijn andere parfum van Christina Aguilera: Red Sin. En wie weet ontdek ik nog wel een nieuw parfum?

Wat is je lekkerste herfst geurkaars?

Ik brand eigenlijk nooit geurkaarsen. En de laatste keer dat ik geurstokjes gebruikte is ook al weer een poosje geleden. Maar als ik een geur mag kiezen, is dat denk ik kaneel. Ik ben dol op kaneel! Zowel de geur kaneel, als kaneel door het eten.

Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst?

Ik draag eigenlijk niet speciaal een andere look voor de herfst, ik denk vooral omdat ik nooit oogschaduw draag (als ik de deur uit ga ). En dan valt er eigenlijk niet heel veel te variëren. Maar als ik zelf een make-uplook mocht maken voor de herfst met de spullen die ik heb? Dan zou ik een mooie bronzen/gouden oogschaduw op doen met mascara en een zachtroze lipstick. (Willen jullie trouwens een daily make-uplook/-routine zien? Dat lijkt me namelijk heel leuk om te doen 🙂 Dus let me know in de comments.)

Go to herfst moisturizer?

crème

Die heb ik niet. Wel heb ik een crème die ik vaak gebruik: Nivea Soft crème. Telt die wel mee? 😉

Wat is je favoriete herfst snack?

Brownies, hmmm 🙂

Hoe ga je verkleed met Halloween?

Als ik Halloween zou vieren, als vampier. Niet erg origineel maar ik vind vampieren wel heel cool.

Dit was het dan alweer! Hopelijk vonden jullie dit een leuke tag.

xx

4 thoughts on “All about autumn tag

Geef een reactie

