Sweet Socks

Hey,

Ik kwam hele leuke sokken tegen op de site van forever21. Dus ik dacht: waarom geen artikel over leuke sokken? Ik heb de leukste sokjes uitgezocht en voor jullie op een rijtje gezet. (klik op de afbeeldingen om naar de link te gaan)

vos forever21olifant forever21hond hmeekhoorn hm

Als eerste de dierensokken. Hoe schattig zijn die eerste sokjes!

kat hmkat bershkakat panty bershka

Voor het geval je het nog niet wist: ik ben dol op katten! En oké, ik speel misschien een beetje vals, de laatste zijn toch echt geen sokken. Maar zo’n schattige panty mocht toch niet ontbreken op mijn lijstje?

eenhoorn hmstreepjes bershkasokkenhemasokken hema

En dan nu de printjes! Het eerste paar vind ik erg leuk vanwege de eenhoorns. En het laatste paar is lekker vrolijk. Ook heel leuk om cadeau te geven!

luipaardcuteee bershka

Een lekker warm paar sokken, of zoals de primark ze noemt: cozy socks, mag natuurlijk niet ontbreken in je sokkenlade. Je moet er maar van houden, hoge sokken met strikjes, maar ik vind ze superschattig!

Dit was het alweer!

xx

Geef een reactie

