Favorites of the month: oktober

Hey,

Een nieuwe favorites of the month! Het is niet heel veel, maar dat komt omdat ik niet veel nieuwe producten heb getest. Maar, goed nieuws: in november ga ik veel nieuwe producten testen! Laten we snel beginnen.

20141005_153109

Als eerst een dislike: de eyeliner van de action. Nou was de kans ook wel heel klein dat dit een goede eyeliner zou zijn, voor dat geld (onder de €1,-) Als je de review wil zien, klik dan even hier.

20141109_165859

Dan een favorite. Dit elastiekje van de takko. Ze zitten per 2 verpakt en ik moet eerlijk zeggen, tot nu toe vind ik ze beter dan de echte invisibobble. Ja, echt waar! Hij is iets steviger en heeft daardoor meer grip. Hij zakt nog steeds een beetje uit, maar het is niet zo hinderlijk als bij andere elastiekjes van dit soort.

Van de volgende dislike heb ik helaas geen foto, maar het lijkt me vrij duidelijk hoe de koekjes eruit zien. Ik hoopte stiekem een veel goedkopere kopie van de echte oreo’s te hebben ontdekt, maar helaas. De koekjes smaken totaal niet naar de echte oreo’s, ik vind ze zelfs heel erg vies… Wel zien ze er net uit als echte oreo koekjes. Dus ze zijn wel perfect voor de oreo-tandpasta-grap (je doet tandpasta tussen de koekjes i.p.v. die witte vulling).

20140907_163146

Dan een favorite en gelijk de laatste. Deze parfum van escada: born in Paradise. Heerlijk! Wel een zomergeur, dus ik zit erover na te denken een echt flesje met deze parfum aan te schaffen in de zomer. Verder heb ik er niet zoveel over te vertellen, maar als je een lekkere zomerse geur zoekt, dan zou ik zeker even deze parfum proberen!

xx

Geef een reactie

