Review: lipstick essence all about cupcake

Hey, Een poosje geleden alweer was ik in de kruidvat opzoek naar de blendingkwast van essence. Gelukkig had die kruidvat een extra schap van essence, dus ze hadden inderdaad die blendingkwast. Ik zag ook dat ze heel veel lipsticks hadden. Dus ik besloot een leuk lichtroze kleurtje uit te zoeken. En deze is het geworden: 20141026_155045

All about cupcake, nummer 53 De verpakking ziet er leuk uit, niet speciaal, maar prima. En een mooi roze kleurtje, net als de lipstick zelf.

20141026_155129

Zo ziet de lipstick zelf er uit.

20141026_155313

Hier heb ik de lipstick geswatcht. Op je huid ziet hij er alleen veel feller uit dan op je lippen. Maar dat vind ik niet zo erg. Omdat de lipstick niet heel erg fel is, vind ik hem prima voor naar school. Een hele fijne lipstick dus!

All About Cupcake, essence, te koop bij kruidvat, €1,99

6 thoughts on “Review: lipstick essence all about cupcake

Geef een reactie

