Shoplog

Hey,

Een poosje geleden alweer ben ik naar de stad geweest omdat ik nog een paar dingetjes nodig had. Daar bleef het niet bij, ik heb namelijk ook nog een paar andere dingen gekocht. Lees snel verder!

20141102_14115920141102_141208

Voor school had ik nog een map nodig, om mijn samenvattingen in te doen. Misschien niet helemaal van toepassing op het koude weer buiten, maar je wordt tenminste vrolijk van zoveel felle kleurtjes 😉

action ringband 2-rings A4 €1,19

20141102_141026

Aangezien mijn moeder bijna jarig was, nam ik deze leuke theelichthoudertjes mee. Ik heb helaas geen foto van hoe ze eruit zien als er waxinelichtjes in zitten, maar ik kan je wel vertellen dat dat er erg leuk uit ziet.

action theelichthouders p.st. €0,49

20141102_140910

Eerst gebruikte ik de gezichtsreinigingsdoekjes van de Primark. Die bevielen me best goed! Dus als ik weer naar de Primark ga, neem ik ze zeker weer mee. Maar ja, met al die uitgaven met sinterklaas en kerst zal het nog wel even duren voordat ik weer een redelijk Primark shopbudget heb 😉

Maar genoeg over de Primark haha. Al een paar keer zag ik deze doekjes liggen in de Action. En aangezien ik nu een goed excuus had, mijn andere doekjes waren op, heb ik ze maar gewoon meegenomen. Laat het even weten als je een review wil!

action gezichtsreinigingsdoekjes €0,79

20141102_141145

Altijd handig zo’n schrijfblok! En aangezien ik er een nodig had, nam ik deze ook mee.

action A5 schrijfblok €0,45

Zoals ik al in mijn favorites of the month vertelde, heb ik ook koekjes bij de action gekocht. En helaas geen foto, sorry…

action duplex cacaobiscuit €0,59

20141102_140925

Ik ben niet alleen maar naar de action geweest, maar ook nog naar de kruidvat. Daar spotte ik deze geweldige actie: MUA oogschaduw palettes en mono’s 50% korting (niet meer geldig). En wauw, elke keer als ik door de kruidvat loop zie ik weer die mooie oogschaduw palettes liggen. Maar goed dat ik hem niet eerder heb gekocht, want dit scheelde natuurlijk weer €3,-. Dit is het MUA undress me too palette. En ja, hier komt zeker nog een review van!

MUA undress me too palette van €5,99 naar €2,99

20141102_140848

Soms heb je last van die hardnekkige wenkbrauwhaartjes die maar niet naar de goede kant willen staan, of wil je gewoon even je wenkbrauwen in model brengen. Daarvoor is deze 2 in 1 lash en brow comb.

essence 2 in 1 lash en brow comb €1,89

Dit was het dan alweer! Vinden jullie het ook leuk om na de kerst te zien wat ik allemaal heb gekregen? Let me know!

xx

4 thoughts on “Shoplog

Geef een reactie

