Wat ik heb gekregen met Sinterklaas

20141214_153626

Hey,

Het is al een poosje geleden, maar ik heb een paar dingen gekregen met Sinterklaas. En aangezien jullie al zeiden dat het leuk was om binnenkort te laten zien wat ik heb gekregen met kerst, dacht ik dat het ook wel leuk was om te laten zien wat ik heb gekregen met Sinterklaas. Dus, lees snel verder!

20141214_15375420141214_153802

Als eerste deze ‘theeset’. Superleuk! Ik ben dol op thee en er zit zelfs een thee-ei bij. In een thee-ei kun je echte thee, dus thee zonder zakje, doen.

20141214_153828

Het doosje met ‘pretty things’ erop is erg klein, maar heel schattig en handig. De oogschaduw heb ik van mijn zusje gekregen. Heel lief! Helaas is hij wel gesneuveld in het pakpapier, maar dat is niet zo erg want er zit nog steeds een beetje in. Ook de zeepjes zijn van mijn zusje. Altijd handig.

20141214_153726

Dan een hele leuke map, met ‘fashion’ erop. Ook heb ik een meiden tijdschrift gekregen en een kalender voor 2015 met allemaal vragen over de wereld.

20141214_153900

Dan de schrijfwaren. Hoe schattig zijn deze gekleurde blaadjes met een zebra! Een notitieboekje komt altijd van pas. En pennen! Die had ik weer nodig 😉

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik allemaal heb gekregen met sinterklaas!

xx

Geef een reactie

