Haarideeën voor kerst/nieuwjaar

supermooi

Hey,

Met kerst of nieuwjaar of misschien heb je nog wel een gala ofzo binnenkort, is het leuj om je haar mooi te doen. Maar ja, wat moet je dan met je haar doen? Ik heb een aantal leuke ideeën gevonden die ik graag met jullie deel.

mooie vlecht

Deze vlecht vind ik vooral erg mooi voor een gala. Wel veel werk en ik denk dat je dit beter kunt laten doen door je vriendin of moeder.

half crown braid

Simpel maar erg mooi! De tutorial vind je hier.

cool haar

Dit ziet er wel heel ingewikkeld uit! Maar wel heel mooi.

leuk haar

Wow, deze is absoluut mijn favoriet! Je maakt gewoon 2 vlechten, die je eventueel ook nog kunt invechten. Dan wikkel je die om je knot heen. Dit ziet er erg chique uit!

mooi voor gala

Dit is absoluut wel de makkelijkste, maar wel heel mooi. Je gebruikt gewoon een mooie haarband en draait je losse plukken daar aan de achterkant omheen.

wauw mooi gala kapsel

Wow, als je het eindresultaat ziet verwacht je echt niet dat dit eerst gewoon 3 vlechten waren. Ook niet heel moeilijk dus!

Dit was het dan alweer! Hopelijk heb ik jullie genoeg geïnspireerd en als je er eentje gaat namaken: succes! Laat even in de comments weten welke haartutorial jouw favoriet is.

xx

One thought on “Haarideeën voor kerst/nieuwjaar

Geef een reactie

