Leuke kleren voor de feestdagen

Hey,

Ik kwam een paar leuke kleren en sieraden voor de feestdagen tegen bij de forever21 en de h&m, dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn om die te delen.

wauw hm 20 euroleukleukleuk!

Als eerste de peplumtops. Ik vind de leren heel mooi, misschien wel een beetje koud zo zonder mouwen. Maar dat is eens wat anders dan een leren broek.

De andere peplumtop heeft een hele grappige textuur en wederom zwart. Ik vind zwart gewoon heel chique en zeker voor de feestdagen.

mooie topmooie top hm

Dan de andere tops. Toevallig zijn ze allebei kort. De linker heeft heel veel verschillende gekleurde pailletten. Van veraf en op de foto’s lijkt hij wel mooi, maar ik heb hem ook in de winkel zien hangen en toen was ik niet heel erg enthousiast. Misschien moet ik hem toch nog eens kritisch bekijken?

De rechter top heeft een leuk patroontje met verschillende kleuren roze. En natuurlijk niet onbreekbaar, met glitters.

leuke trui hm

Dan deze trui. Hoe cute is die! Misschien past hij niet echt in het rijtje ‘chique’ en ‘feestelijk’ thuis, maar dat maakt niet uit. Deze is toch heerlijk voor als je de feestdagen achter de rug hebt en even wil chillen?

mooie kettingoorbellen forever21 2 euroforever21 2 euro

Tot slot de sieraden. De kettinkjes zijn heel subtiel, maar dat vind ik juist wel leuk. Na de statementkettingen zijn de kleine kettinkjes weer helemaal terug. Een pijltje of strikje vind ik erg leuk. Helaas is de ketting met het pijltje uitverkocht bij de H&M. De strikjes vind ik erg leuk en ze passen ook nog eens overal bij.

Dit was het dan alweer! Hopelijk heeft mijn bescheiden selectie je genoeg geïnspireerd.

xx

Geef een reactie

