Gekregen kerstcadeaus

kerstcadeau

Hey,

Een week geleden alweer was het kerst, goh wat gaat de vakantie toch snel voorbij. Daarom leek het me leuk om te laten zien wat ik heb gekregen met kerst.

image

Als eerste dit lijmpistool inclusief wat extra lijmsticks. Al heel lang wilde ik er graag eentje omdat je voor veel DIY’s een lijmpistool nodig hebt. Dus ik ga binnenkort zeker een leuke DIY maken!

imageimage

Dan dit leuke kaarsje. Ik ga hem op mijn kamer neerzetten en i.v.m. brandgevaar gebruik ik hem alleen voor de decoratie.

image

De beautyproducten! De vaseline ruikt echt héérlijk. De lippenstift is heel mooi en net een beetje rozer dan de lipstick die ik al heb van essence, all about cupcake. Zie hier de review daarvan. Het linker kwastje is eigenlijk bedoelt voor je lippen, maar ik gebruik hem ook voor oogschaduw, omdat hij zo precies aanbrengt. Het kwastje daarnaast is een gewone oogschaduwkwast.

image

Wauw, wat ben ik blij met dit cadeau! Zo veel kleurtjes en kleine potjes zodat je ze makkelijk mee kunt nemen.

image

Nog meer nagellak! Dit keer glittertjes. De blauwe vind ik het mooist.

imageimage

Wat zijn dit een schattige potjes! Er zit lippenbalsem in, dus samen met de labello kan ik nog wel even vooruit 😉

imageimage

Tot slot een zwarte riem. Altijd handig!

Dat was het dan alweer! Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden.

xx

Geef een reactie

