Autumn/Winter style inspiratie

blogfoto

Hey,

In deze koude winterdagen kan het nog wel eens voorkomen dat je vrij inspiratieloos bent wat betreft je kledingstijl. Ik grijp al snel naar een simpele trui met spijkerbroek. Niet dat dat niet leuk kan zijn, maar ik wil soms toch wel eens iets anders. Dus hierbij de autumn/winter style inspiratie. Ik weet dat het geen herfst meer is, maar sommige plaatjes passen toch iets meer bij de herfst dan bij de winter. Maar genoeg gekletst, let’s begin!

leuk geheel

Wauw, ik hou echt van bordeauxrood, dus deze outfit past daar helemaal bij.

winterr

Dit vind ik echt een heel mooi plaatje. Zowel de outfit als het landschap is erg mooi.

idee

Mintkleur! Niet echt een kleur die je verwacht in de winter. Maar dit plaatje laat zien dat dat ook erg leuk kan zijn.

madeliefjesrokje

Wauw, wauw, wauw. Ik ben verliefd op het rokje! Ook het schattige tasje is erg leuk.

street

Simpel, maar toch stylish.

wauw ruit

Normaal ben ik niet zo van de ruitenbloesjes, maar in deze outfit staat hij toch wel heel leuk.

sokken

Oké, misschien is dit meer een lente outfit, maar toch wilde ik hem graag laten zien.

cardigan bag

Wauw, wat een leuk vest!

zachtroze

Tot slot deze outfit. En de blaadjes zeggen het al, dit is meer een autumn outfit. Maar wauw, wat een mooie schoenen! En ik hou van de kleur van dat rokje!

Zo, dat was denk ik wel genoeg inspiratie!

xx

Geef een reactie

