Favorites of the month: december

fotm december

Hey,

Misschien is het jullie al opgevallen: ik heb geen fotm november gemaakt. Eigenlijk gewoon omdat ik bijna geen nieuwe producten heb geprobeerd in november en ik wilde geen afgeraffelde favorites of the month maken. Maar goed nieuws: dit keer heb ik wel veel nieuwe producten getest. Lees maar snel verder!

muaa

De kleuren van dit palette van mua vind ik echt supermooi. Dit is undress me too van mua. Meer lees je in de review die vrijdag online komt.

brushes

Deze kwasten zijn beiden van de hema. De bovenste is een lippenseel en de onderste een gewone oogschaduwkwast. Heel fijn!

vaseline

Deze lippenbalsem van vaseline ruikt echt heerlijk!

fotm december lipstick

Dit is Coral calling van essence. Wat een mooie kleur!

andrelon volume beach spray

Wat was ik benieuwd naar deze producten! Helaas werken ze voor geen meter in mijn haar. Ik heb verschillende reviews gezien en daar werkte hij wel heel goed. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat dit niet voor mijn type haar is. De beach spray plakt ook nog ontzettend. Een dislike dus.

andrelon

Dan een product van andrelon dat me wel goed is bevallen. Hmm, deze conditioner ruikt echt heerlijk! En je haar wordt er lekker zacht van. Een aanrader!

xx

 

 

 

2 thoughts on “Favorites of the month: december

Geef een reactie

