Review MUA undress me too palette

mua beter

Hey,

Vandaag heb ik een review voor jullie, namelijk van het mua undress me too palette.

Ik weet dat dit een palette is wat al een poosje geleden is uitgekomen, maar toch wilde ik het graag reviewen. Dus hierbij de review.

mua 2

Dit is hem dan. 12 mooie kleurtjes, met vooral veel aardetinten.

swatches

Dit zijn de swatches van de bovenste rij. Van links naar rechts:

Naked, Devotion, Shy, Fiery, Lavish, Dreamy

De kleur naked, helemaal links, is erg onopvallend en heel licht. Lavish valt een beetje tegen qua pigment. Bij de swatches is hij nog wel redelijk donker, maar op het ooglid zie je hem bijna niet.

swatches 2

Wow, wat een pigment!

Tranquil, Exposed, Reveal, Wink, Obsessed, Corrupt

 Ik ben zeer tevreden over dit palette en ik heb er ook al verschillende looks mee gemaakt. Vooral met de goudbruine tinten krijg ik mooie looks. De kleuren sluiten mooi op elkaar aan.

Ik heb dit palette bij de kruidvat voor maar €3,- gescoord, want er was toen korting op de oogschaduw van mua. En zelfs voor €6,- , de normale prijs, had ik hem nog het geld waard gevonden.

xx

4 thoughts on “Review MUA undress me too palette

Geef een reactie

