mini shoplog

mini shoplog

Hey,

Vandaag heb een shoplog voor jullie. En omdat ik niet zo heel veel dingetjes heb gekocht heb ik het een mini shoplog. Dus lees snel verder!

muts

Deze muts van de c&a staat niet op de foto aan het begin van deze post, want daar was ik hem vergeten. Maar alsnog, de muts van de c&a. En aangezien mijn andere muts toch iets te koud is, had ik een nieuwe nodig. En de 50% korting die eraf ging, was mooi meegenomen 🙂

c&a van €12,90 naar €6,45

glue sticks gummen

Bij de hema kocht ik lijm, mijn oude lijm is op. Ik heb lang staan twijfelen toen ik deze gummetjes zag, maar ze zijn zo leuk! Vooral de watermeloen 🙂

Hema plakstiften €1,50

Hema gummetjes fruit €0,95

20150111_145516

Hier was ik al lang naar op zoek: een eyeshadowbase. Bleek essence er gewoon eentje te hebben! Nou ja zeg…

Kruidvat essence eyeshadowbase €2,59

waxinelichtjes

En tot slot, hier heb ik het meeste gekocht, de spulletjes van de action. Ik was al bang dat ze geen ‘normale’ waxinelichtjeshouders hadden bij de action toen ik deze tegenkwam. Perfect voor de DIY die ik wil maken!

Action theelichthouders p.st. (maar!) €0,29

spuitverf

Voor de DIY had ik ook spuitverf nodig. Ik ging voor een witte kleur.

Action spuitverf €2,09

crème

Ik heb ’s winters best wel een droge huid en daarom heb ik alles op mijn kamer paraat. 2 soorten handcrème (goedkope en hele verzorgende) en 2 soorten lippenbalsems (vaseline en eentje voor hele droge lippen). Maar er ontbrak nog eentje voor mijn gezicht, want als het écht heel koud is, is zelfs mijn gezicht droog. Dus dit minipotje nivea crème heb ik ook maar even meegenomen.

Action nivea soft 100 ml €1,39

yogamat 3 euro!

Het leukste voor het laatst: een yogamatje! En natuurlijk heb ik gekozen voor de knalroze versie 😉 Ik ga niet yoga’en (kan dit?), maar gewone oefeningen doen. Ik wil niet afvallen hoor, maar gewoon wat aan mijn conditie werken en het lijkt me eigenlijk ook wel leuk. Al eerder had ik zo’n matje op het oog, maar die was €10,-. En toen zag ik hem bij de action voor maar €3,-!

Action yoga mat €2,99

Dit was het dan alweer! Waarschijnlijk komt er nog een review van de eyeshadow base van essence, dus hou mijn blog in de gaten.

xx

 

Geef een reactie

