Review: Max&More baked eyeshadow action

20141109_161905

Vandaag een review van de baked eyeshadow van de action. Ik dacht echt dat ik deze al gereviewd had! Daarom ben ik er ook zo laat mee. Nou ja, hier is hij dan alsnog. Lees snel verder!

eyeshadow

De oogschaduw ziet er mooi uit, zo in een bolle vorm. De kleuren sluiten ook mooi op elkaar aan.

eyeshadow open

Zo ziet de oogschaduw eruit als hij open is. En ja, ik heb hem al een paar keer gebruikt… Het kwastje gebruik ik niet, dat vind ik veel te klein en onhandig.

20141109_161919

Op de achterkant staat dat je de oogschaduw zowel nat als droog kunt gebruiken. Nat voor een extra gepigmenteerd effect.

swatchesss

Dit zijn de swatches ‘droog’. Ik heb geen swatches met de oogschaduw nat aangebracht. De kleuren zien er mooi uit. De roze heb ik wel 5 keer moeten aanzetten om hem goed te kunnen zien, dat is wel een beetje jammer.

Ik ben vrij tevreden met deze oogschaduw. Op het oog heeft hij wel een beetje veel fall-out (dat er ook oogschaduw onder je ogen ‘valt’), maar verder vind ik het een leuk paletje. En zeker niet duur!

Deze oogschaduw is te koop bij de action voor €1,29

Geef een reactie

