The tea tag

Hey,

Ik kwam op het idee om een tea tag te bedenken, maar voor de zekerheid checkte ik toch maar even of deze niet al bestond. En jep, dit was inderdaad het geval. Maar toch vind ik het nog leuk om de tag te doen!

Drink je je thee het liefst warm of koud?

Haha, warm natuurlijk.

Sterke of zwakke thee?

Ik hou niet zo van sterke thee, dus doe mij maar zwak (kan dat eigenlijk wel: zwakke thee?).

Losse thee(blaadjes) of in een zakje?

Ik heb eigenlijk nog nooit losse thee gehad, maar ik wil dat wel heel graag proberen! Meestal koop je losse thee in blikjes en die zijn dan ook redelijk prijzig dacht ik. Dus dan ga ik toch voor een zakje.

Drink je buiten de deur thee of drink je het thuis?

Meestal thuis, heel af en toe bestel ik ook thee in een café.

Favoriete koude thee?

’s Zomers vind ik ijskoude lipton ice tea het allerlekkerste. En als ik moet kiezen tussen perzik, citroen of groene thee (ja, die hebben ze nu ook!), dan kies ik citroen. Ik heb één keer groene ice tea gehad, maar die vond ik echt niet lekker.

ice tea

Favoriete warme thee?

Eigenlijk heb ik drie favoriete warme theeën: pickwick kaneel, herfst storm en winter glow. Herfst storm en winter glow smaken wel heel erg hetzelfde, maar er is wel een klein beetje verschil.

herfst stormwinter glowkaneel

Wanneer drink je je thee graag?

’s Middags rond 3 uur en heel soms ’s ochtends. In de zomer drink ik bijna nooit thee.

Wat heb je graag in je thee? Melk, room, suiker etc.

Meestal niks, heel soms een beetje suiker.

Heb je altijd al van thee gehouden?

Ja, voor zover ik me kan herinneren.

Welke thee raadt je aan?

Nou ja, mijn favoriete theeën natuurlijk.

Uit welke mok drink je het liefst je thee?

Dat is deze:

20141214_153754

Extra, zelfbedachte vraag:

Welke thee wil je nog proberen?

Oké, hier komt hij hoor: Ananas citroen, kers, mango & zwarte aalbes kers. Dat waren de fruitsmaken. Dan nu de delicious spices van pickwick: caramel vanille, gekarameliseerde peer, Turkse appel en appeltaart. Naar de cupcaketheeën van lipton ben ik ook benieuwd!

Vond je deze tag nou leuk, neem hem dan gerust over. Hierbij tag ik zoë, thaira en rahma

xx

One thought on “The tea tag

Geef een reactie

