Nieuwe domeinnaam?

domeinnaam

Hey,

Ik zit erover te denken om een nieuwe domeinnaam te maken, maar ik twijfel nog wel een beetje. Ik denk namelijk dat deze naam misschien een beetje te lang is en dus ook wel moeilijk te onthouden. En ook omdat ik niet meer schrijf over furniture en omdat de categorie food ook een beetje in de steek wordt gelaten.

foodd

Het lijkt me leuker om alleen nog maar over fashion en beauty te schrijven en af en toe misschien iets over food of over lifestyle.

Laat even weten wat jullie ervan vinden in de comments! En als je nog een leuk idee hebt voor een nieuwe domeinnaam, mag je dat ook achterlaten als je wilt.

xx

2 thoughts on “Nieuwe domeinnaam?

Geef een reactie

