Review: Lip millionaire liquid lipstick intense colour miss sporty

lip liquid

Zo, dit is vaste de langste naam van een post die ik ooit gemaakt heb! Lip millionaire liquid lipstick intense colour van miss sporty. Lees snel verder!

lipstickk liquid lipstick

Dit is de de kleur Full Red. Dat verbaast me eigenlijk wel een beetje, want het is niet helemaal rood, maar een beetje koraalachtig.

swatch

Dit is een swatch. Wauw, zo fel! Je kunt wel zien dat het een liquid lipstick is, ik heb nog nooit een lipgloss gehad die zo gepigmenteerd is. Op de lippen is hij ook zo fel.

Er zit wel een beetje een raar geurtje aan. Niet normaal zoals bij ander lipsticks of lipglosses. Een beetje jammer, dat die geur zo aanwezig is. Gelukkig stinkt het niet, het ruikt alleen een beetje raar.

Voor de rest ben ik heel tevreden, vooral over het pigment! Misschien een beetje te fel voor naar school/werk, maar voor een feestje ofzo vind ik hem wel heel leuk.

Dit was het dan alweer!

xx

4 thoughts on “Review: Lip millionaire liquid lipstick intense colour miss sporty

Geef een reactie

