What’s on my wishlist

Hey,

Misschien herken je het wel: je slaat alle foto’s op met dingen die je nog graag wil hebben. Ik in ieder geval wel. Dus daarom leek het me leuk om die vandaag met jullie te delen!

Make-up

all about paradise essenceall about candies essence

Deze 2 paletjes van essence gaan helaas uit het assortiment verdwijnen šŸ˜¦ Nog een laatste kans dus om ze bij de kruidvat in de korting te scoren!

blushhighlighter

Ook deze twee gaan uit het assortiment verdwijnen. Aangezien de vorige blush die ik van essence heb gekocht me heel goed bevalt, ben ik ook wel benieuwd naar deze. En de highlighter lijkt me ook wel een leuke aanvulling op mijn make-up stash.

nagellak

Tot slot, ja je raadt het al, deze nagellak die ook uit het assortiment gaat verdwijnen. Wat een leuk pastelkleurtje!

Schoenen

boots 15 eurohm 20 euro

Deze zijn beide van de H&M, helaas is de hak van de linker te hoog en kan ik er helaas niet op lopen, maar oh wat zijn ze mooi! En de rechtergymp vind ik ook erg leuk, zo die combinatie van zwart en bordeauxrood.

schoenen 15 euro10 euroschoenen 9 euro

Ik vind ze alle drie leuk! Vooral de rechter šŸ™‚ De linkerschoen is van de H&M en de andere 2 zijn van de Primark. En jep, ik weet dat de middelste een herenschoen is.

Boeken en schriften

12, 06 want!want

Het boek lijkt me erg leuk! Door verschillende vragen te beantwoorden en opdrachten te doen leer je je stijl kennen. Het rechterschrift is van de Hema, een supersimpel ‘afvinkschrift’. Zo hoef je alleen nog maar je dingetjes in te vullen, het bolletje staat er al.

Dit was het dan alweer!

xx

2 thoughts on “What’s on my wishlist

Geef een reactie

