Daily make-up routine

Hey,

Daar is hij dan: de langverwachte daily make-up routine!

mascaras

Als eerste beslis ik of ik die dag oogpotlood ga dragen, of niet. Omdat ik na een poosje een beetje last kreeg van mijn ogen, heb ik besloten niet meer elke dag oogpotlood te dragen. Ik breng oogpotlood namelijk altijd aan op mijn waterlijn.

essence longlasting eyepencil

Dan kies ik voor mijn bovenste wimpers uit deze twee mascara’s. Voor de onderste gebruik ik altijd de linker.

maxfactor masterpiece max

maxfactor false lash effect

20150125_154232

Dan ga ik verder met de lippen. Soms lipstick en soms lipgloss. De bovenste zijn allemaal lipsticks en vergis je niet, ook de allerbovenste is een lipstick!

miss sporty lip millionaire full red

essence 53 all about cupcake

essence 01 Coral calling

lipglosses

En dit zijn de lipglosses waar ik uit kies. De meeste zijn al vrij oud, dus dat levert een beetje een onappetijtelijk plaatje op, maar ja, het is even niet anders. Ik denk dat ik voorlopig veel lipglosses ga dragen zodat ik weer een nieuwe kan kopen πŸ™‚

essence xxxl shine lipgloss 14 bubble babe

garΓ© lipshine

essence lipgloss

hema shine lipgloss 9142

blush

Tot slot voeg ik eventueel nog een blush toe. Dit is essence silky touch blush 50 sweetheart.

Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn daily make-up routine te zien!

Dit is even een linkje naar mijn bloglovin: <a href=”http://www.bloglovin.com/blog/13536367/?claim=8ptx9kuz4n7″>Follow my blog with Bloglovin</a>

xx

Geef een reactie

