Review: essence quattro eyeshadow 15 most wanted

Hey,

Vandaag een review voor jullie: het essence quattro eyeshadow 15 most wanted paletje. Lees snel verder!

20150125_155917

Dit is hem dan. Ik heb hem gekocht bij de kruidvat, omdat hij in de korting was en ik nog op zoek was naar zo’n mooie bordeauxrode kleur.

20150125_155952

Ziet er goed uit! Ik kan niet wachten om de bordeauxrode kleur te testen!

20150125_160136-1

Hmm, nou ja… Of het nou echt bordeauxrood is… Het lijkt meer een beetje bruinig. Over de zilvere kleur ben ik wel heel enthousiast. Wow, wat een pigment! De gele en roze kleur hadden wel iets beter gekund.

Kopen: als je op zoek bent naar een gepigmenteerde zilvere kleur met een paar lichtere, aanvullende kleurtjes.

Skippen: als je een mooie bordeauxrode kleur zoekt.

Helaas speculaas. Gelukkig kan ik met de zilvere kleur wel wat, dus die ga ik zeker gebruiken!

Essence quattro eyeshadow palette 15 most wanted €2,99 (zonder korting)

xx

2 thoughts on “Review: essence quattro eyeshadow 15 most wanted

Geef een reactie

