Review: Frosted Cranberry showergel thebodyshop

Hey,

Een poosje geleden alweer was er heel veel korting bij de bodyshop. Dat liet ik niet zomaar aan me voorbij gaan! Na veel wikken en wegen besloot ik toch om de frosted cranberry douchegel van afgelopen kerstcollectie te kopen. Vandaag een review voor jullie dus.

douchegel

Ook al komt deze douchegel uit de kerstcollectie, hij kan ook nog prima door voor deze winter (voor zolang als die nog duurt).

showergel

Vol natuurlijke en eerlijke ingrediënten zo te zien. En hij ruikt heerlijk! Heel anders dan normale douchegels, wat specialer.

substantiedouccche

Dit is de substantie in een druppel en uitgesmeerd. Wel gewoon rood, net als cranberry.

Ik ben zeer tevreden over deze douchegel! Er zit lekker veel in dus ik kan nog wel even vooruit. Ik geloof dat het me iets van €4,50 heeft gekost ofzo.

xx

2 thoughts on “Review: Frosted Cranberry showergel thebodyshop

Geef een reactie

