Review: morning baby bb cream miss sporty

Hey,

Al langer had ik deze bb cream op het oog, kleine hoeveelheid, dus makkelijk om uit te proberen, niet te dekkend en hij zag er veelbelovend uit. Dus vandaag review ik de morning baby bb cream van miss sporty voor jullie.

20150215_170217

Ik heb voor de niet-matte variant gekozen in de hoop dat dat er wat natuurlijker uit zou zien. In de winkel testte ik hem op mijn hand en later zag ik pas alle glitters op mijn hand. Oh nee! Als dat maar goed komt…

20150215_16341120150215_163523

Gelukkig bleek de hoeveelheid glitters wel mee te vallen, maar de dekking is niet zo goed. Toch ben ik daar wel blij mee, aangezien ik liever niet zo’n pancake op mijn gezicht heb 🙂

Je ziet hem bijna niet zitten, maar deze bb cream laat je gezicht er wel nét even wat frisser uit zien.

Dit is trouwens nummer 01, nude radiance.

Ik ben tevreden over deze bb-cream en dat voor €3,50!

Kopen: als je een product zoekt dat je huid iets frisser laat lijken en met een lichte dekking.

Skippen: als je heel veel oneffenheden hebt.

xx

2 thoughts on “Review: morning baby bb cream miss sporty

Geef een reactie

