The ‘dipped’ trend

dippee

Hey,

Dit keer weer eens iets dat met furniture te maken heeft, namelijk de ‘dipped’ trend. Een poosje geleden schreef ik over de marble trend en dat vond ik superleuk, dus vandaar nu een nieuwe trend. Kijk snel verder voor een paar leuke voorbeelden! (klik op de foto’s voor de link)

Bovenstaande foto komt trouwens uit de meest recente folder van de xenos.

gedipt dienblad580517_keukenhulpjes

Hoe leuk zijn deze spullen?! Gedipt is dus zeg maar dat iets met een rechte lijn in twee kleuren is verdeeld. Anders dan een ombre-effect, waarbij de kleuren juist in elkaar over lopen.

bloomingville bijzettafelzuiver bijzettafel

Deze krukjes zijn beide van de wehkamp. Ik ben vooral fan van het krukje met de babyblauwe kleur. Maar als je meer houdt van felle kleuren, is het rechter krukje vast iets voor jou.

keramieken vaasopbergmand585221_beker_zeeppompje_gedipt

Tot slot nog wat spulletjes die goed in de badkamer passen. Die mand vind ik best wel grappig en de blauwe kleur maakt hem toch net iets specialer.

Ik ben zeker van plan om meerdere ‘trend’ artikelen te maken. Wat vindt jij?

xx

Geef een reactie

