Waar blijft de favorites of the month?!

Hey,

Schandalig, maar er is geen favorites of the month meer online gekomen. En niet 1 keer, maar 2 keer inmiddels! Dit vereist wat uitleg…

Het zit zo: eigenlijk probeer ik simpelweg te weinig nieuwe producten om ze tot mijn favorieten te maken. En wat is een favorites of the month nou met maar 2 producten?

Dus ik heb besloten om iets anders te gaan maken. Namelijk een opgemaakt artikel. Nou maak ik natuurlijk ook te weinig producten op om elke maand een nieuwe ‘opgemaakt’ te maken, dus er zal één keer in de zoveel tijd een nieuwe opgemaakt verschijnen als ik vind dat ik genoeg producten bij elkaar heb gesprokkeld.

En oh ja, vrijdag komt er helaas geen artikel online, i.v.m. te weinig tijd, maar zondag kunnen jullie weer gewoon een nieuw artikel verwachten hoor!

Wat vinden jullie van dit idee? Hebben jullie liever een favorites of the month of een opgemaakt?

xx

Geef een reactie

