Producten die ik graag nog wil proberen

producten

Hey,

In reclames en reviews kom ik veel nieuwe producten tegen die ik maar al te graag een keertje wil proberen. Benieuwd welke dat zijn? Lees dan snel verder!

onder de douche bodylotion creme care

Als eerste deze twee producten van nivea. De nivea crème care zag ik in een reclame en die leek me eigenlijk wel heel fijn, vooral omdat hij zo schuimt. Van nivea onder de douche bodylotion heb ik geloof ik nog een tester, dus die ga ik zeker proberen! Hoe handig is het om je bodylotion al onder de douche aan te kunnen brengen? Ik ben benieuwd!

provocalips

Wie kent ze niet? De nieuwe rimmel provocalips. Ik ben zo benieuwd! Ook leuk: bij de kruidvat is momenteel een actie, alle rimmel lipproducten voor €7,-! En jep, dus ook de provocalips. Dat scheelt alweer 5 euro, van €12 naar €7…

nude1 nude22 nude3 nude4 nude5

De nieuwe nude lipsticks van essence! Volgens vera van veracamilla zijn de eerste en de vierde lipstick, nummer 01 en 04, niet zo goed. Maar naar de 3 andere kleurtjes ben ik wel heel benieuwd!

collection

Over deze concealer heb ik heel veel positieve reacties van bloggers gehoord. Hij zou heel goed moeten zijn. Helaas is hij alleen in Engeland te koop, dus ooit hoop ik hem nog eens aan te kunnen schaffen.

sleek

Sleek palettes! Ik heb er nog nooit eentje geprobeerd maar ze zien er zo mooi uit en ze zijn niet zo heel duur. €10,- per stuk vind ik nog redelijk te doen in vergelijking met sommige palettes van duurdere merken. En volgens mij is dit best wel goede kwaliteit! Bovenstaand palette vind ik toch wel het mooiste van de sleek palettes.

body butter

Tot slot een body butter van de bodyshop. En nope, ik heb er nog nooit eentje gehad! Deze shea body butter vind ik erg lekker ruiken. Helaas is de bodyshop best wel prijzig, dus ik wacht nog even op de eerstvolgende sale 😉

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel! Welk product zou jij nog graag eens willen proberen?

xx

Geef een reactie

