Mega Primark shoplog and more!

 primark

Hey,

Vandaag een superleuk artikel: een shoplog! En niet zomaar een shoplog, maar een Primark shoplog! Benieuwd? Kijk snel verder…

wifiwifi2

Als eerst dit leuke shirt. Ik twijfelde nog, maar uiteindelijk heb ik hem toch maar gedaan. Zo’n grappige tekst 🙂

Primark Navy Tee €5,-

streepjes

Eerst vond ik zo’n gestreept shirt maar saai. Maar na een poosje begon ik het toch wel leuk te vinden en hij is zo makkelijk te combineren!

Primark stretch stripe tee €4,-

shirt

Nog een T-shirt! Deze vond ik toch ook wel heel leuk, dus die ging mee naar huis.

Primark black tee €5,-

ootdootd2

Komt altijd van pas, zo’n wit shirt met zwarte tekst.

Primark white shirt €3,-

aztec

Deze vond ik ook superleuk, met aztec print.

Primark aztec tee €3,-

white

Waar kun je nou beter een wit shirt kopen, als je hem nodig hebt, dan bij de Primark?

Primark wit T-shirt €4,-

jeansjeans2

Yes, eindelijk een high-waisted jeans! Met een superleuk detail, namelijk 3 knoopjes boven elkaar 🙂

Primark High waist skinny €15,-

topbroekvest

Dan over naar de sportkleding. Niet alleen handig voor hardlopen, maar ook voor bijvoorbeeld schaatsen! Als de broek warm genoeg is tenminste…

Primark workout top €7,-

Primark workout legging €8,-

Primark workout vest €12,-

ringring2

Dan de sieraden van de Primark. Ik had ze al uitgepakt, dus vandaar alleen een foto van de ringen al om de vingers. Ik zag ze hangen en ik dacht: die zijn wel heel cute 🙂

Primark ringen 8pk €3,-

kettingg

Wauw, deze vind ik echt leuk. Simpel, maar toch heel mooi.

Primark ketting €2,-

schoenenschoes

En als laatste van de Primark: deze leuke schoenen. De linkerschoenen zitten heerlijk en ze lijken net echte Vans. De rechterschoenen vind ik ook erg mooi en je mooi meegenomen: je bent ook nog een paar centimeter langer 😉

Primark navy shoes €8,-

Primark platforms €9,-

vogue

Na de Primark ging ik ook nog even naar een andere winkel. Daar kocht ik dit shirt in de sale. Leuk te combineren!

Splendid vogue shirt €10,-

pantspants2

In Amsterdam ging ik naar de H&M, waar ik deze broek tegenkwam. Leuk!

H&M trousers €14,99

sweatpants

Deze leuke joggingbroek in bordeauxrood! Tja, mijn oude joggingbroek was niet meer zo leuk…

H&M sweatpants €14,99

crop top

Deze crop top vind ik suuuperleuk! Ik kan niet wachten tot het zomer is 🙂

H&M crop top €7,99

Dat was het dan! En dit keer zeg ik niet: dat was het dan alweer. Want deze shoplog was toch echt wel lang. Een shoplong dus 🙂

xx

One thought on “Mega Primark shoplog and more!

Geef een reactie

