De leukste homedecoratie van Action en Xenos

homedecoratie

Hey, Vandaag heb ik weer een inspiratieartikel voor jullie, namelijk: de leukste homespulletjes van de Action en de Xenos! Lees snel verder… tissuebox 3 euro actionsupercoole kaars 1,99

Mooi je zakdoekjes opbergen zodat ze altijd in je interieur passen? Daarvoor zijn deze tissueboxen superhandig! En hoe leuk is deze kaars, garen op een rol! (Ik weet niet zeker of deze nog verkrijgbaar is.)

Tissue box Action €2,99

Kaars Xenos €1,99

leuke klok xenos 14,99superleuke fotolijstjes xenos

Deze klok vind ik ook erg leuk. Deze is van de Xenos. De fotolijstjes vind ik erg mooi. Eigenlijk zou ik de fotootjes die er al in zitten er zo in laten!

Klok theepotje Xenos €14,99

Fotolijsten Xenos variëren in prijs, vanaf €2,99

vaasjesvaaswauwauwauw! 2,95 action Oh, ik ben echt fan van die linker vaasjes! Zo schattig en leuk in die pastelkleurtjes. Het vaasje ernaast vind ik ook erg schattig in dat roze kleurtje. En dat fotolijstje, superleuk!

Vaasjes Action €0,99 p.st.

Vaasje Action €0,52

Fotolijst Action €2,95

geurkaars action 1,42geurkaarsen xenos 1,50 glas 2,50 voor 24 3,50 voor 12

Dan de geurkaarsen! De kaars links heb ik al eens in de winkel van de Action geroken en wat ruikt die lekker! De kaarsen van de Xenos zien er ook veelbelovend uit, dus daar wil ik er ook wel eens eentje van proberen.

Kaars Action €1,48

Geurkaarsen Xenos vanaf €1,49

Zoals jullie misschien al hebben gemerkt staan niet alle artikelen van de collage in het begin in dit artikel vermeldt, dit omdat deze helaas niet meer verkrijgbaar zijn, zo ondervond ik later. Ik had ze al eerder opgeslagen, dus vandaar dat ze wel in de collage staan. Helaas! Hopelijk heb ik jullie toch voldoende geïnspireerd!

xx

Geef een reactie

